De ce iubim vrăjeala?

Succint despre nişte „campanii pozitive”. ROM, Romtelecom, Regele Suediei şi Regina Norvegiei, advărtaiserii şi piariştii de la multe televiziuni şi publicaţii online s-au strâns împreună să pună de o campanie.

Se pare că promovarea turismului şi a unui teritoriu care promite tot felul de chestii fascinante se face prin articole care manipulează şi campanii cu o tonă de erori logice.
Şoselele accesibile, educaţia civică şi turistică, autobuzele şi tramvaiele moderne, bunul simţ şi respectul faţă de natură mai pot aştepta.
Cezar s-a născut în România. Traian la fel. Ce vină aveau ei? Ce şansă…
Cât pot fi de stupide sintagmele ca: „Mândru că sunt român!” sau cum te trece un fior pe spate când gândeşti profund: „ăla a fost român, eu sunt român, deci sunt geniu; la fel ca el.”

Au mai fost astfel de campanii şi vor mai fi. Naivitatea rămâne. Interesant studiu.

Altfel, dacă nu ar fi trist…

Comentează

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Următoarele marcaje HTML sunt permise: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.