Arhive categorii: Personal

În numele cui trebuie să se schimbe România?

Corupția ucide de 25 de aniUn articol care e mai mult decât o listă. În numele lor România trebuie să se schimbe. Fiecare dintre noi trebuie să se schimbe, iar clasa politică și toate instituțiile corupte trebuie resetate total.

Teo Peter – Basist în Compact, 49 de ani, Cluj-Napoca
Irina Cornici – 23 de ani, Deva
Raluca Stroescu – 31 de ani, București

Accidentul și explozia de la Mihăilești, Buzău
Alin Magearu – 37 de ani, Buzău
Camelia Simion – 50 de ani, Râmnicu Sărat
Daniel Pelmuș – 37 de ani, Mihăilești, Buzău
Doru Mihai Mihalache – Pompier, 33 de ani, Buzău
Elena Popescu, reporter – 26 de ani, Valea Râmnicului, Buzău
Emil Șerbu – Valea Râmnicului, Buzău
Florin Valentin Oprea – Pompier, 21 de ani, Blăjani, Buzău
Georgian Medeleanu – Pompier, 21 de ani, Blăjani, Buzău
Ion Tudose – 34 de ani, Mihăilești, Buzău
Ionuț Ovidiu Barbu – Cameraman, 25 de ani, Buzău
Liviu Stan – Pompier, 23 de ani, Tisău, Buzău
Marian Ailincăi – 26 de ani
Nicolae Jianu – Pompier, 25 de ani, Rușețu, Buzău
Rica Ionescu – 34 de ani, din Mihăilești, Buzău
Romeo Necula – Pompier, 35 de ani, Vernești, Buzău
Valentin Cezar Manta – Pompier, 21 de ani, Tisău, Buzău
Valentin Magearu – 23 de ani, Buzău

Continuare

Evoluție

Beautiful Things Work Fucking BetterMulți vor râde perfid și vor spune că lucrurile făcute altfel, care arată bine și frumos – cu atenție la detalii, fără compromisuri -, sunt doar niște chestii fandosite, niște mofturi inutile și niște pierderi de timp sau de bani.

Vor spune că trebuie să faci cum fac toți, că așa trebuie, și să nu te complici să faci lucruri altfel sau să îți dorești lucruri altfel.

Totuși, în momentul în care le arăți că se poate și se obișnuiesc ei înșiși cu aceste lucruri și practici, situația se schimbă… Unii înțeleg, acceptă și învață, alții devin mai mârșavi.

Drepturi imagine: GFDA

The Endless River, cel mai bine vândut album din România

The Endless River - Pink Floyd
The Endless River, ultimul album Pink Floyd, este cel mai bine vândut album din România.

Pink Floyd au menționat acest lucru joi, 20 noiembrie, într-o însemnare pe pagina oficială de Facebook.

Simbolul Leului Românesc

Pentru că e-Commerce în România și pentru că design. Noi ăștia care lucrăm cu aceste tehnologii avem nevoie de o evoluție. Pentru că 50 lei sună mai bine decât 50 RON sau 50 de lei (care sunt incorecte), iar acel spațiu poate fi economisit într-un singur caracter.

V-ați întrebat de ce moneda românească nu are un simbol propriu, la fel ca Euro (€) sau Dolarul ($)?  Eu m-am întrebat și m-am lovit deseori de problema spațiului mai ales în designul web.

Public pe această cale o propunere a mea, personală, pentru acest simbol și voi face o cerere către Banca Națională a României să ia în considerare acest lucru.

Leul va rămâne printre noi o perioadă bună de timp și trebuie să îi dăm o imagine mai bună.

Pentru reprezentarea grafică am utilizat, evident, litera L și simbolul tilda (~). Păreri?

Propunere Simbol Leu

Siguranță rutieră: pietonii

Trecere de pietoniDupă cum spuneam în însemnarea anterioară, continui seria despre siguranța rutieră. În această însemnare voi discuta despre categoria cea mai importantă a traficului, pietonii.

Dacă ați rămas uimiți de faptul că am numit pietonii categoria cea mai importantă din trafic înseamnă că nu înțelegeți legislația rutieră și nici logică de bun simț. Totuși, anumite situații se pot remedia și, dacă putem conduce, deducem că putem citi, deci putem, într-un final, înțelege logica și legislația.

Pietonii sunt cei mai puțin vizibili în trafic, imprevizibili asupra acțiunilor pe care vor să le facă și cei mai expuși accidentelor.

De ce sunt cei mai importanți? Pentru că din seria ființe umane și pentru că automobile.

De ce sunt cei mai expuși? Pentru că aproape 2 tone de metal, la o anumită viteză, pot fi fatale. Oamenii sunt omorâți, chiar mai rău, trăiesc și rămân paralizați în diverse moduri grave. Niciunii din noi nu vrem ca aceste lucruri să se întâmple, nu? Bine, poate doar acei indivizi ai speciei umane care premeditează așa ceva.

Dar, pietonii nu sunt expuși doar pericolelor cu motoare, ci și altor pericole aleatorii: trotuare* stricate sau prost făcute, obstacole, canalizări defecte sau descoperite, bicicliști idioți, panouri publicitare ruginite sau alte elemente periculoase agățate de diverse chestii nesigure.

Continuare

Siguranță rutieră: reflecții rutiere

Am „crescut de mic în mașină”, cum se spune. Cu basculanta ROMAN, autobuzul sau cu Dacia 1310, eram aproape în fiecare zi plimbat și, în același timp, fascinat de mașini. Am fost învățat să „învârt colacul” pe drumul de țară înainte să învăț să citesc, apoi să folosesc pedalele și să schimb vitezele, tot pe drumul de țară, după 14 ani.

Pe la 14-16 ani visam să am o mașină ca cele din „The Fast and the Furious”. Îmi pusesem chiar lumini sub bicicletă. Era (și încă e) o religie și eu n-aveam nicio idee despre implicațiile religioase sau despre orice implicație, în final. Eram ignorant, dar în același timp visam să am tot felul de sisteme de siguranță, cu airbag-uri, camere video, senzori etc. Deci, nu eram chiar atât de teribilist. Îmi construisem chiar niște camere video false, cu leduri roșii, tot felul de prostii și vise.

La 18 ani am luat permisul și… cam atât. Am fost oarecum privat de mașină pentru că am plecat la facultate, în alt oraș. Totuși, a fost un lucru bun, consider eu, și am să explic de ce.

Observând anumite lucruri de bun simț și citind de-a lungul timpului, dezvoltându-mi o opinie proprie, disjunctă de îndoctrinarea familială și a societății, am ajuns să dezvolt o anxietate față de conducerea unui automobil pe șosele din România.

Anxietatea mea este justificată și, deși o puteți considera subiectivă, cred că sunt mai mulți oameni acolo, pe șosele, care împărtășesc această anxietate, dar sunt dependenți de mașină și sunt supuși unei presiuni sociale.

Am o teamă de a conduce pe șosele din țărișoară, nu neapărat din cauza infrastructurii, cât din cauza concetățenilor „deținători de permise auto” sau doar „deținători de mașini”. Șoferii români, pe șoselele lor și a neamurilor lor, se cred tarzani în Junglă. Cei mai perspicace conducători de liane. „Șăfi” la volan și „dătători de blană”.

Mulți dintre ei abia știu trei semne de circulație, dar nu ai să îi bați niciodată la discuțiile despre cai (putere), mai ales când sunt în turmă la Mall și îți explică ei cum stă treaba. Sunt pline străzile de ei. Mulți dintre ei folosesc becurile de semnalizare doar pentru avarii. Avarii în fața caselor de amanet.

M-am săturat să stau pe margine și să ridic din umeri și aș vrea să se întâmple ceva în sensul ăsta, al siguranței rutiere. Să se întâmple ceva pe bune, nu doar „Viața are prioritate”. Analfabeții nu știu să citească „Viața are prioritate”, iar teribiliștii nu vor să o acorde. De altfel, inteligenții – burice ale Pământului – au tot felul de certitudini că nimic nu se poate întâmpla.

În fine, ideea esențială e că sunt prea mulți idioți pe șosele din România și am să încep o serie de însemnări despre acest subiect: siguranța rutieră.

Refecții rutiere

 

Google+ în patru pași

Google+Cum să folosești Google+ în 4 pași.

1. Creezi rapid contul (de cele mai multe ori fără atenția ta), mai băgat pe gât, mai băgat pe lângă.

2. Navighezi la „Account Management” (clic pe avatar, apoi „Account”)

3. Clic pe „Delete profile and remove related Google+ features”

4. Clic „Delete your entire Google profile”

Fă asta în fiecare zi! Google+ contează.

Google+. Serviciul de antrenament pentru ștergerea conturilor făcute la întâmplare.

Bonus

Dacă vezi acest text, atunci poate ai nevoie să instalezi Flash Player sau o actualizare la Flash Player.Flash Player se poate downloada de la Adobe. Această eroare mai poate apărea dacă URL-ul către obiectul embedded este greșită sau în caz de erori de conectivitate. Oferit de către XVE Various Embed.