Caracteristici importante pentru magazinele online din România

eCommerce RomâniaCâteva lucruri de bun simț

Ce mă interesează pe mine (clientul)? (Sau, ca să vorbesc pe limba voastră, ce trebuie să evolueze ca un must pe e-Commerce în .ro)

1. Poze alternative reale cu produsul (pe lângă cele editate pentru marketing)
2. Recenzii video cu produsul
3. Ce conține cutia (pachetul) produsului, ce conține produsul, din ce materiale e fabricat
4. Dimensiuni, dimensiuni, dimensiuni (chiar și poze comparative)
5. Opinia altor clienți despre produs
6. Un grafic cu evoluția prețului
7. Alerte de modificare a prețului
8. Alerte de modificare a stocului

Ce nu mă interesează pe mine (clientul)?

1. Vezi produsul 3D (o mizerie care afișează niște imagini din mai multe unghiuri și îți dă impresia că vezi produsul „3D”)
2. Aplicații pentru telefonul mobil (nu îmi instalez o aplicație să cumpăr chestii online)
3. Blackfraierday-uri

Sursă imagine: condenaststore.com

Comentează

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Următoarele marcaje HTML sunt permise: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.