Arhive etichete: Internet

Steve Wozniak – Internet freedoms at risk

Steve Wozniak to RT America on the future of Internet freedoms.

Dacă vezi acest text, atunci poate ai nevoie să instalezi Flash Player sau o actualizare la Flash Player.Flash Player se poate downloada de la Adobe. Această eroare mai poate apărea dacă URL-ul către obiectul embedded este greșită sau în caz de erori de conectivitate. Oferit de către XVE Various Embed.

Observaţii despre web-ul din România

1. Saiturile de „ştiri”

Saituri ca „Gândul.info” sau „Adevărul.ro” nu au conţinut de calitate, conţinut de la care vrei să afli scurt şi la obiect informaţii utile. Saiturile de ştiri sunt o aglomerare alandala de text şi imagini, majoritatea cu şi despre horoscop, tratamente naturiste, evenimente religioase, „studii ale experţilor britanici”, sex şi bârfe. Au în mare măsură acelaşi conţinut pe care îl au şi „Realitatea.net”, „Cancan.ro” etc.

În spaţiul web românesc al ştirilor nu există calitate în conţinut şi aspect grafic. Acest lucru nu este valabil doar în acest domeniu, ci în general. Românii care folosesc internetul pentru a se informa în fiecare zi, în fiecare oră, în fiecare minut sunt expuşi la o strategie de marketing agresivă. De ce? Pentru că se poate. Aspecte ca „relevanţă”, „corectitudine”, „mesaj” nu sunt şi probabil că nici nu prea au fost importante vreodată pentru majoritatea maimuţelor care citesc, respectiv pentru majoritatea maimuţelor care scriu „articole” şi „editoriale” în spaţiul web.

Expunerea primatelor cu creier puţin dezvoltat la acest tip de conţinut de calitate mai inferioară, în timp, este nociv pentru minoritatea din jurul lor, pentru excepţii şi mai ales pentru nivelul de educaţie al societăţii. Internetul le oferă gagiilor care vor să facă bani fără prea mult efort o perspectivă enormă.

Fără conţinut de calitate, fără informare la obiect, optimistă, superficială, cu mult spam şi aberaţii, cu grafică de căcat, negândită, necaligrafică, „oamenii de ştiri” aduc România din realitate în web, la propriu. În loc să schimbe ceva în mentalitate, în idei, în logică cu ajutorul acestei unelte, mai mult sau mai puţin virtuală, numită Internet, aceştia se scaldă în fiecare zi într-o mocirlă creată de ei.

Continuare

O sticlă de Rom Telecom, vă rog

1. Doriţi număr de telefon static sau dinamic?

Pentru că mă obligă să am abonament de voce, adică telefon fix, pe care oricum nu îl folosesc. Ştiu, trebuie linie telefonică cu număr de telefon, dar asta nu înseamnă că trebuie şi abonament de voce. N-am nevoie. Bani în plus, taxă de protecţie (cum ar veni).

2. Familia Telcu nu lucrează cu perimaţii

Dacă vrei să îţi schimbi abonamentul la internet, adică la serviciul Clicknet, de la o opţiune mai puţin performantă la alta mai performantă, nu se poate, deoarece ai deja un contract prelungit recent. Ca să vezi, ai fost fraier încă o dată. Ţi-a plăcut atât de mult, încât ţi-ai prelungit contractul. Deci, aceeaşi companie, care introduce opţiuni mult mai convenabile pentru clienţii noi, nu poate să îţi modifice serviciul pentru că deja ai un contract. Unde? Exact, la aceeaşi companie. Păi se poate? (ştiţi, sunteţi deja clientul nostru şi n-avem chef să modificăm contracte după cum vrea muşchiul dvs. de sclav plătitor).

Pentru că trăim într-o societate care se doreşte a fi capitalistă, deci voi aştepta să se termine perioada contractuală şi închei orice afacere cu grecii de la Romtelecom, iar dacă se va ivi vreo şansă, poate voi rezilia contractul.

Mă întreb, dacă le-aş fi spus că vreau încă o linie telefonică cu un nou abonament, cu un nou contract, oare m-ar mai fi refuzat… după trei zile lucrătoare? Atunci aş fi fost un client vechi şi nou în acelaşi timp. Uau!

Cheltuieşte banii cu caaaaaap! Misiunea noastră este Clientul pe locul 1.

PS: Oricine poate desena un logo Romtelecom. Oricum, e un pic mai bun decât logoul UPC.